יום שישי, 16 בדצמבר 2011

תמיכה והתפתחות: מרכיבים שעושים ניסים


לפני שני ערבים יצאתי לערב שעסק בהתפתחות בעסק ובבית.

את הערב הנחו שתי בנות מוכשרות מהאיזור:

שרון קסטן, תראפיסטית בפליי טראפי

ומיכל גולדן, יועצת עיסקית לאמהות.

חוץ מהמנחות פגשתי שם עוד חמש עשרה נשים יצירתיות, מוכשרות, עובדות ואמהות.

אין ספק שהשילוב של הכל יכול להיות מורכב...

המילה שהן בחרו לדון בה היא "התפתחות"

אני יצאתי מהערב עם המילה "תמיכה"

אני אוהבת שהמוח שלי מתחיל לחפור לי בסוגייה חדשה...

אז מה הן מקורות התמיכה שלהן אנו זקוקות?

כנראה שאין סופיים...

לקראת המכירה היום, מרגישה במלוא העוצמה את התמיכה של בני משפחתי בי..

חמותי שהזמינה את כ ל מי שהיא מכירה

ילדיי שסידרו את הגינה, שמרו אחד על השני וסבלו אותי..

בעלי, האחד והיחיד, שבזמן זה ממש מלבב לביבות

שרי, המוכשרת כל כך שעושה ניסים בסטודיו ובכלל

מיה, המופלאה, שמחדדת אותי ברכות

החברות היקרות שלי, שהן בככל מרשם מהרופא..

שרון, שרי, כל כך הרבה נשים מופלאות ששותפות ליצירה שלי..

ואתם. כל כך אתם, כל אותם ואותן לקוחות,

שאוהבות לבבות, ואוהבות צבע. הפרגון והאהבה שאני מרגישה

מחלחל לבפנים ומאיר פינות נוספות, מזכיר ניסים ומטעין בכוחות..

ונזכרת בסביבוניות, שמסתבובבות על צירן, פעם רוקדות, פעם נופלות,

לעיתים הן התומכות ולעיתים זקוקות לתמיכה מבחוץ,

הן נקראות "טיפת מזל" , הן מספרות על ניסים שקורים כל יום,

טיפת מזל קטנה וקוסמת אחת גדולה, והנה,

יש בך את מה שאת רוצה, את מה שאת צריכה..

מאחלת לכולנו חג של אור מלא בניסים קטנים וגדולים,

מודה על ערב אחד נפלא, שעורר בי מחשבה והזכיר לי דברים חשובים...

מודה על התמיכות הקטנות והגדולות שמקיפות אותי,

מחכה לכם, היום מכירת חנוכה, אצלי בחצר, רחוב הראשונים 20

פרדס חנה. 054-5601969
יום מקסים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה