יום רביעי, 13 באפריל 2011




פוסט של אחרי ולפני
המון שיחות עם אנשים,
מפגשים חפוזים ונגיעה אמיתית בתוך הרטוב של הלב
קשר אמיתי שיש בו חום, כנות וחיבור.
מרגישה את הלב שלי,
מרגישה את הלב של העומד לצידי
ואת החוט המקשר בניהם
מוצאת את עצמי מתרחבת וגדלה ממפגשים עם האורחים שלי ,
מרגישה את הלב שלי חי, נושם, שמח ומודה
על כל האהבה והפרגון,
על כל השמחה שהסטודיו שלי התמלא בה.
המון אנשים שאלו אותי למה אני מציירת לבבות,
התשובה שלי היא שהוא התשובה, הוא זה שהוציא אותי מעבדות לחירות,
ממנו מגיעות התשובות המתאימות ונכונות לי,
ההקשבה לו מעניקה לי כח, שמאפשר לי ליצור, להרגיש, לחוות, להתמודד,
להנות.
מאחלת לכולנו ולעצמי לחגוג את חג החירות במלוא העוצמה,
לצאת לטבע, לראות את היופי הסובב אותנו

ולהיזכר כל רגע ביופי הנמצא בתוכנו.
מודה.

3 תגובות:

  1. את מלכת הלבבות הרטובים.
    אוהבת אותך ומודה לאלוהים שהפגיש בנינו
    נשיקות גדולות וחג חירות שמח

    השבמחק
  2. כמה יפה את כותבת!
    מלכת הלבבות העצובים והשמחים.
    חג אביב שמח

    חיה

    השבמחק
  3. היייייייייי, הנאה גדולה היתה לי לפגוש אותך ולב אחד גדול יוצא כשרואים אותך. כולך מקרינה חמימות ומתיקות ואהבת אנשים שנותנת הרגשה טובה.
    העבודות שלך כל כך יפות ואת פרידה אהבתי במיוחד.
    המשיכי להקשיב ללב. חג שמח ונהדר לך ולמשפחתך !

    השבמחק