יום שני, 26 ביולי 2010

כאן גרים בכיף!

נעים מאוד, שמי ליאת שרון ומלבד העובדה שאני מעצבת מקרמיקה אריחים, כיורים, אהילים, כלים דקורטיביים ושלל פריטים אני בעיקר אוהבת צבע.
תמיד אהבתי את החימר, עוד כילדה קטנה אהבתי לשחק בבוץ, החיבור בין המים לאדמה הצית לי את הדמיון פעם אחרי פעם מחדש, והייתי חוזרת הביתה רטובה, שחורה אך מרוצה.

ההארה לא איחרה לבוא, בבוקר אחד בו נשארתי בבית במקום ללכת לבית הספר וראיתי בטלוויזיה קדר מניח גוש בוץ על גלגל ופתאום כמעשה קסמים נוצר לו כד. הרגע הקסום הזה מלווה אותי עד היום וכל פעם שאני מסיימת פריט אני מסתכלת ולא מאמינה איך הקסם ממשיך לעבוד.

העבודה על החימר מכניסה אותך לתוך החומר ולתוך עצמך, בתהליך מצאתי את היסודות שלי. היסודות שעושים אותי מי שאני, הא'-ב' שלי. אהבה ובית- מהו בית בלי אהבה ומהי אהבה אם אין לה בית. והמקום הזה שלי מלא בצבעים ושמחה, לכל אדם יש את האושר הצבעוני שלו אך במהלך חיינו אנחנו נוטים לשכוח את הצבע שלנו, מתיישרים לפי צבעים שאומרים לנו שהם נכונים, שהם מתאימים, הולכים לכיוון הרקעים הלא מחייבים.

אז אני פה, צבעונית מתמיד, מרססת צבע ושמחה לכל כיון, מעלה חיוך וצחוק על אריחים, חיבוקים וסיפורים על כיורים וכלים כדי להזכיר שיש קשת של צבעים ורגשות ולהעצים את התחושה של בית- בית מהלב!

ההשראות שלי הם מהרגשות העמוקים ביותר, מהמשפחה שלי. התחתנתי עם אהוב נעוריי ובאופן טבעי הפכתי לאמא לארבע ילדים מופלאים, אנרגטיים, חכמים, שנונים, טובי לב והמלכים של חיי. אנו גרים בפרדס חנה, ברחוב הראשון ובבית הראשון שנבנה בעיירה. הגינה שלנו מלאה בעצי פרי שנטעו עם הבית הראשון על ידי ההורים של בעלי, רז. השורשיות וה"ארצ-ישראליות" היא חלק מהמשפחה שלי, חלק ממני ובעיקר חלק בעבודות שלי.

אז בתקווה גדולה מקווה שהבלוג הזה יכניס לכם צבע לשגרה, טעמים וחוויות מחזקות וניחוח של אץ ישראל הטובה.
אשמח אם תשתפו אותי גם בחוויות שלכם...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה